Dylan oli keikalla Oulussa

Dylan oli keikalla Oulussa

Dylan oli keikalla Oulussa (ei ole paljoa ollut) ja hengailin siinä keikkapaikan liepeillä (niin kuin ennen vanhaan usein tein kun joku oli keikalla täällä) ja Bob tuli siihen ja sanoi että hänellä on tapana ennen esiintymistä käydä lenkillä että minne päin. Minä...
Tekoäly on ei kukaan

Tekoäly on ei kukaan

Kuten Sigmund Freud jo teoksessaan Apple ja ahdistava kulttuurimme (1930) kirjoitti: kännykkä on äidin rinta. No ei kirjoittanut kun minä kun jäin pohtimaan nuoruutta ja kännyköitä ja internetin ihmeellistä maailmaa nyt  kun siihen yritetään saada jotain tolkkua...